Shop Mobile More Submit  Join Login
Powerful one by camaro1 Powerful one by camaro1
2014 camaro ;)
I was not trying my best, i was just having fun with an airbrush, acrylics and paper ;)
Enjoy :D
Add a Comment:
 
:iconasphalt-cowgirl:
Asphalt-Cowgirl Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
This is beautiful :heart: He looks so intimidating with the lightning behind him ;)
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 24, 2014  Professional Traditional Artist
thank you so much! :D
i know, he looks even better in real, i was amazed while taking pictures and driving him :3

btw, I'm airbrushing another one on a t-shirt now :3
Reply
:iconasphalt-cowgirl:
Asphalt-Cowgirl Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Your welcome :3 

I bet he does, gotta love them Camaro's <3 and you got to drive him too??? Cool! Was he standard or automatic? 

That is gonna look so badass on a T-shirt :D 
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 24, 2014  Professional Traditional Artist
yeah, camaros are awesome :3 (just like challengers and 'stangs) and yup, i think he's the most amazing car I've ever driven, i can tell i "fell in love" :lmao:
too bad he had automatic transmission (i don't really like automatics, all my life i drive ane drift manual cars), but i don't care, he was a camaro :happybounce:

I've finished :3 a red one :D
Reply
:iconasphalt-cowgirl:
Asphalt-Cowgirl Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Isn't it great to "fall in love" with a car? :3 Finding the car that makes you so happy and proud to drive and be around is the greatest feeling. :D

Hey that doesn't matter when it is a Camaro ;) they are badass if they are standard or automatic. :D

Oooo I love red ones <3 
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 27, 2014  Professional Traditional Artist
lol, that was just metaphor :XD: but yeah, i'm extremely happy and proud to drive the muscle car :happybounce:

yeah, he's soooo badass :D

me too :3
Reply
:iconironhide970:
ironhide970 Featured By Owner Mar 24, 2014  Student Artist
wow this is AMAZING!
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 24, 2014  Professional Traditional Artist
thank you :3
Reply
:iconironhide970:
ironhide970 Featured By Owner Mar 24, 2014  Student Artist
your welcome btw do you remember ironhide9?
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 24, 2014  Professional Traditional Artist
sure, i know this is your new account, right? :)
Reply
:iconironhide970:
ironhide970 Featured By Owner Mar 25, 2014  Student Artist
yeah~
Reply
:iconnotoayako:
NotoAyako Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
You really can't stop to amaze me with your traditional drawing skill, eh...? :iconkonatagiggleplz:
Reply
:iconlittle-kawaii-car:
little-kawaii-car Featured By Owner Mar 18, 2014
AWESOOOOME! keep it up ;) 8-)
Reply
:iconhearsegurl:
HearseGurl Featured By Owner Mar 18, 2014
Love the lightening. :+fav:
Reply
:iconduallygirl178:
duallygirl178 Featured By Owner Mar 18, 2014  Hobbyist Artist
oh my goodness  
Reply
:iconlordsesshomaru93:
LordSesshomaru93 Featured By Owner Mar 18, 2014  Hobbyist Artist
Love it :sqee: my favourite car ^^
Reply
:iconfinnberry527:
finnberry527 Featured By Owner Mar 17, 2014
It looks so amazing love the headlight, background, and the reflection for license plate.


Shock Emote Shock Emote Shock Emote Shock Emote Shock Emote Shock Emote Shock Emote Shock Emote 


 
Reply
:iconsupercarxs:
supercarXS Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist General Artist
That is incredible. can seriously hear the engine rumbling. Nicely done.
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
well, not often i work with airbrush xD
thank you x3
Reply
:iconheesharts:
HeeshArts Featured By Owner Mar 16, 2014  Student Digital Artist
very well done!:D (Big Grin) 
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
thanks!! :D
Reply
:iconheesharts:
HeeshArts Featured By Owner Mar 17, 2014  Student Digital Artist
Ur welcome!
Reply
:iconyoji095:
Yoji095 Featured By Owner Mar 16, 2014
This figure is dope, I love it, just is impressedHug :o (Eek) 
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
thank you :)
Reply
:iconyoji095:
Yoji095 Featured By Owner Mar 17, 2014
not at all Hug 
Reply
:iconrobertojk:
RobertoJK Featured By Owner Mar 16, 2014
I absolutely love it!! It looks great!!
Besides the accuracy and proportions of the lines, what strikes me the most is the epic effect that airbrushing gave to your drawing :D it almost look like a digital painting!!

Great job, really, you should be proud of this :)
I think it's a proper tribute to your epic experience :D
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
awww :blushes: thank you so much for so many good words! I'm really happy to hear that my art didn't disappoint you! thanks again! :hug:
Reply
:iconsvkustom:
svkustom Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
very nice :) (Smile) 
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
thank you :)
Reply
:iconsweetapplecookie:
SweetApplecookie Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
YAY  more art from you! :la:
i love it :love:
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
thank you!! :hug:
this is the one i've driven :3
Reply
:iconsweetapplecookie:
SweetApplecookie Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
i saw a couple yesterdy as a parade :D which included a red one >.>
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
omg, I'm jealous! *_*
dat red one... :paranoid:
Reply
:iconsweetapplecookie:
SweetApplecookie Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
haha yeah its stalking i swear
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
awwww xD maybe you should get one red camaro? :meow:
Reply
:iconsweetapplecookie:
SweetApplecookie Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
yes...yes i should
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
well... we both drove camaros, so we know how awesome it is to drive this car :D i want a camaro so freaking bad! :tantrum:
Reply
(1 Reply)
:iconmordecaigtr:
MordecaiGTR Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Artist
Nice:) (Smile) 
Reply
:iconcamaro1:
camaro1 Featured By Owner Mar 16, 2014  Professional Traditional Artist
thanks :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 16, 2014
Image Size
6.4 MB
Resolution
2517×1757
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
460 (2 today)
Favourites
46 (who?)
Comments
51

Camera Data

Make
Sony
Model
MT27i
Shutter Speed
1/5 second
Aperture
F/2.6
Focal Length
4 mm
ISO Speed
500
Date Taken
Mar 16, 2014, 1:18:50 PM
Software
GIMP 2.8.2
×